Monday, January 20, 2014

Contract on the way!

Puha!

Så har jeg endelig fået sendt den gældende kontrakt afsted. En smule forsinket, men jeg håber dog at det går. Men jeg mangler stadig at afsende billeder, læge erklæring, host letter osv. Men dem regner jeg med at få afsendt inden for den næste uge. Jeg er allerede begyndt at glæde mig alt for meget, jeg tror jeg skal til at sætte mine forventninger ned. Der kan jo gå op til 6 måneder før jeg får min værtsfamilie og finder ud af hvilken stat jeg skal bo i.

I´ve now sent the applicable contract to YFU. A bit late, but i hope it is okay. But i havent sent pictures, doctor certification, and host letter etc. But i will sent it in next week. I´m already exited, way to much, i think that i need to set my expectations down. It can take up to 6 months before i get my host family and the state.



No comments:

Post a Comment