Monday, June 23, 2014

Afrejse dato!

Afrejse dato! 


Så i dag fik jeg så 2 breve med MANGE informationer i. Det handlede meget omkring regler, nød-numre, hvad man skal gøre i forskellige situationer. Det var fint nok, men så var der også afrejse datoerne!
 Jeg skal afsted den 27. August fra København, med mellemlandning i Frankfurt, alt indenrigs flyvning har jeg ikke fået nogle informationer om endnu, men jeg har jo heller ikke fået en stat så det er fair nok:) Men det kan ske at min afrejse dato bliver rykket til den. 6 August, hvis jeg ender med en skole der starter før den 27. August, for jeg skal jo helst ikke komme for sent til "try-outs", og jeg vil da også genre nå at kende min familie, inden jeg starter i skole.

Jeg fik også tilsendt "passport to the USA" som er en guide, og den vil besvare mange spørgsmål omkring turen derover, skole, venner osv.

Departure dates!


So i got 2 letters today, which both contains a lot of informations. A lot about rules, secure-phonemumbers, what i need to do in different situations and so on. It was fine, but the most exciting things, was the days of departure.
Im going to the US from Copenhagen on the 27th of august. With a stopover in Frankfurt. But i haven't got any info about the domestic flights yet, because i don't have my state yet, so thats fair enough. But it may happen that my departure date will be moved to the 6th of august if my school starts before the 27th. Because i would rather not be late to the try-out, and i would like to get to know my host-family before i go to school.

I also received a "passport to the USA", which is a guide, and it will answer a lot of my questions about my trip over there, school, friends etc.







2 comments:

  1. We can't wait for you to arrive!
    Ivan, shannon, ava and molly

    ReplyDelete
  2. I can´t wait either.
    - Anna Sofie

    ReplyDelete