Friday, March 28, 2014

VACCINER..

Vacciner

I tirsdgs var jeg på hospitalet for at få taget en Mantoux test, for at se om jeg har/har haft tuberkolose, jeg er kan virkelig ikke særligt godt lide nåle, og det gjorde virkelig ondt, men det var heldigvis hurtigt overstået. Efter de havde sprøjtet det ind, kom der sådan noget der ligende en vabel på min arm. Men sådan skulle det se ud.
 I går var jeg så på hospitalet igen for at få resultatet, og jeg havde "selvfølgelig" ikke tuberkolose. Og jeg var også til lægen igår for at få Heb B vaccinen.. flere nåle… Men nu er det næsten overstået og nu skal jeg kun have en mere om en måned, og så er det slut med alle de vaccinationer. 


Tuesday i was on the hospital to have a mantoux test, to se if i have/have had tuberculosis, and I'm really afraid of needles, and it really hurt, but luckily it was quickly done. After they injected it, something looking like a blister appeared on my arm, but thats apparently how it should look.
Yesterday i was on the hospital again, to get the results of the test, and "of course"i didn't have tuberculosis. And i was also to the doctor, to get the Heb B vaccine…more needles…but now it´s almost over…and now i only need 1 vaccine, in about a month, and then I'm done with all these vaccines. 



No comments:

Post a Comment