Monday, February 24, 2014

Only 1 month


Nu sker der noget!

For 2 dage siden kontaktede min mor og jeg YFU, for at spørge, hvad vi skulle gøre med vaccinationspapirerne, fordi jeg stadig mangler 2 vaccinationer mod tuberkolose, og der skal være 3 måneder imellem. YFU sagde, at vi bare skulle vente med at sende papiret på de sidste vacciner, og at det var godt, vi ringede, de sagde at vi bare skulle sende skemaet uden de sidste vacciner. Det har vi gjort nu og så går nok ikke mere end en måned, før jeg for at vide, hvilken stat jeg skal være i. Men der kunne stadig gå lang tid før jeg får navnet på min værtsfamilie.

2 days ago my mom and I contacted YFU, to ask what we where supposed to do with the vaccinations papers, because I still have to get vaccinations against tuberculosis. They told us just to send the papers we already have, and then they told us that we might get the name of my host state within a month.  But it can still take a long while for me to get the name of my host family.

No comments:

Post a Comment